Wednesday, September 21, 2011

Tips memancing dari Jeremy Wade – Personaliti tv, River Monster...

ultralight tackle_video...



Video Tips memancing yang keempat dari Jeremy Wade - Personaliti tv, River Monster...



Tumpukan perhatian! Kegagalan menumpukan perhatian dan leka terhadap pesekitaran, mungkin menyebabkan pemancing akan terlepas peluang yang hanya muncul ‘seketika’ sahaja dalam usaha untuk cuba mendaratkan hasil pancingan yang luarbiasa dan sungguh mengagumkan di sungai-sungai tertentu, atau apa yang sering disebut sebagai ‘river monster’ oleh Jeremy Wade itu. Pemancing seharusnya sentiasa berada dalam keadaan bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan bersama dengan peralatan yang sesuai ketika memancing. Sila klik dari pautan ini untuk melihat video tersebut : http://www.animalplanet.com/tv-shows/river-monsters/videos/fishing-tip-be-alert/








Jeremy Wade adalah seorang ahli biologi, pemancing yang ekstrim, juga seorang penulis yang pakar dalam bidang pengembaraan dan alam semulajadi selain dari menjadi seorang personaliti tv. Beliau menjadi terkenal selepas kemunculannya dalam siri tv River Monster terbitan Icon Film yang disiarkan melalui saluran Animal Planet, yang mana dalam siri tv tersebut ia telah mengembara ke seluruh dunia untuk cuba mendaratkan sepsis-spesis ikan di sungai tertentu yang jarang dilihat, berbahaya, bersaiz luarbiasa dan sungguh mengagumkan.




:: Tips memancing dari beliau adalah relevan dan boleh juga diguna pakai buat pemancing yang menggunakkan peralatan ultralight tackle. ::










No comments:

Post a Comment